Як Вінницю рекламуватимуть туристам: музеї, готелі, фестивалі

Як повідомляє vinnytsia-trend з 27 по 29 березня у Києві відбудеться Міжнародна виставка «UITT: Україна – подорожі та туризм». Вінниця на цьому заході презентуватиме  нову туристичну концепцію у рамках експозиції Ukrainian Hospitality Days.

Виставка UITT – це майданчик для презентацій туристичних брендів, продуктів та послуг, а також комунікативна платформа для обміну досвідом, налагодження співпраці та підписання контрактів. Експозицію від Вінниці представлятимуть департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради та департамент міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької ОДА, а також вінницький туристичний бізнес.

Цього року вінничани будуть дивувати туристів комфортом та спокійним ритмом. Принадами вінницьких музеїв назвуть скелет мамонта, прикраси сарматської доби, полотна художників, ретро-трамваїв, колекцію українських марок, стародавніх годинників, автівок минулих епох тощо.

Не забудуть під час реклами міста запросити на яскраві свята та фестивалі: День Європи, «Острів “Європа”», День міста з концертними програми та  ярмарками.

На виставці UITT Вінниця матиме девіз – місто, що необхідно побачити на власні очі, відчути на дотик, запах та смак.

Увагу відвідувачів привертатиме фотозона з яблунею в цвіту та стравами подільської кухні.  Гастрономічною візиткою  міста буде суп з солодких яблук, що ростуть на Вінниччині. Гості виставки матимуть змогу скуштувати смачну страву, взяти участь в її приготуванні і записати рецепти інших страв.

На днях очільниця департаменту туризму Галина Малець (львів’янка, яка на запрошення вінницького міського голови переїхала у Вінницю, щоб рекламувати бренд нашого міста) зауважила, що завдання Вінниці на цей рік – збільшити кількість туристів, які виступають інвесторами та амбасадорами міста. Тому у планах департаменту є формування туру вихідного дня із переліком об’єктів, які варто відвідати, готелів із прейскурантом та гастрономічної специфіки (вінницьке сало, «Рошен»,  «Солодка мрія»).

«Інфраструктура та сервіс – важливі елементи для того, щоб турист приїхав і залишив тут гроші. Якщо аналізувати готелі і місця для розміщення, то я вважаю, що у Вінниці є більший потенціал!»- підсумувала урядовець.

Comments

.,.,.,.