Все частіше у Вінниці проводять заходи, направлені на пошук, напрацювання власного бізнесу. Інвестори спостерігають за ініціативною молоддю, талановитими містянами, котрі мають стартапи, цікаві ідеї, проєкти та готові їх реалізовувати. Однією з таких ініціатив є «Qest Up», котра здатна вирішувати чимало проблем. Деталями поділиться Вінниця Тренд.
Особливості «Qest Up»
Процес створення ідеї власного проєкту складний. Автори розробляють концепцію, збирають команду однодумців, продумують інженерні рішення та прописують програмний код. Розробники проєкту мають вивчити існуючий ринок, дослідити проєкти конкурентів, зробити все для того, щоб їх ідея була кращою за вже існуючі.
Автори пропонують повноцінну бізнес-пропозицію: прораховують фінансовий прогноз та визначають цільову аудиторію, розмір інвестицій, котрі дозволяють війти в ринок.
Дана ініціатива від студентів політехнічного університету відкриває можливості для проведення часу з максимальною користю. Ідея проєкту полягає у створенні додатку, в якому буде відображатися наступна інформація:
- перелік кав’ярень;
- перелік розважальних закладів;
- перелік інших популярних закладів;
- завдання від них.
Кожний охочий має змогу брати завдання від конкретного закладу та проходити його. Це своєрідний квест, після проходження котрого можна отримати безкоштовний обід, чи каву. Таке заохочення лиш сприятиме швидкому виконанню завдання.
Згодом, розробники пішли далі, зорієнтувавшись на загальні квести на знання Вінниці. Це цікаво та корисно, адже сприятиме пізнанню, кращому сприйнятті та розумінні історії власного міста. Такі квести, до речі, користуються популярністю серед користувачів.
Інтерактивна квестова система
Хлопці мають свій Інстаграм та профіль у Фейсбуці. Вінницька молодь запитує, де можна попити якісну каву безкоштовно. Цікавить також система знижок у закладах. Звучить дивно та неправдоподібно, але обравши квест, виконавши завдання можна отримати винагороду.
Додаток складається з модулів.
- Інтерфейс користувача.
- Інтерфейс організатора. Саме в даному модулі можна додавати, редагувати квести, а також переглядати актуальні завдання.
В соціальних мережах є можливість голосувати, пропонувати нові ідеї, котрі в подальшому також реалізуються в додатку.
Автори проєкту переконані, що реалізація проєкту зможе вирішити проблему заохочення молоді, сприятиме активному відпочинку, підвищить економічну стабільність, відвідуваність закладів міста.
Проєкт приймав участь у вінницькому етапі Битви стартапів «Час відростити ріг».
Поки проєкт призупинено через брак часу в його розробників, але його планують поновити та реалізувати все ж в життя.
Кожного дня з’являються та зникають сотні стартапів. Молодь, талановиті українці пробують свої сили, шукають способи реалізації ініціативних, прогресивних проєктів. Кількість тих, хто хоче спробувати та не боїться ризикнути, постійно зростає. Україна не відстає від світових тенденцій, «Qest Up» є прикладом ініціативної, амбіційної роботи вінницької молоді.